دانلود اپلیکیشن مجله

واکنش وزیر ارتباطات به اختلاف لیست واردکنندگان گوشی از سوی وزارت ارتباطات و بانک مرکزی

نتیجة بحث الصور عن وزیر ارتباطات

لیست تخصیص ارز به وارکنندگان گوشی منتشر شده از سوی وزارت ارتباطات با لیست بانک مرکزی تفاوت دارد، بر این اساس وزیر ارتباطات توییتی منتشر و دلایل این اختلاف را اعلام کرد.در ادامه همراه با عبیاتی با شید.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته‌ی گذشته لیستی از واردکنندگانی منتشر کرد که ارز ۴۲۰۰ تومانی به آنها تخصیص داده شده است. انتشار چنین لیستی با استقبال فعالان اقتصادی و بخش‌ خصوصی روبه‌رو شد؛ به‌طوری که آن‌ها از هر وزارتخانه‌ای، انتشار اسامی دریافت‌کنندگان ارز دولتی را درخواست کردند.

در همین راستا رئیس جمهور به تمامی وزارتخانه‌های دولتی دستور داد تا اسامی دریافت‌کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی را برای آگاهی عموم مردم، منتشر کنند. بدین ترتیب قرار شد که سایرین هم اسامی مذکور را منتشر کنند.

بر این اساس بانک مرکزی لیستی از دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی موبایل منتشر کرد که با لیست منتشر شده از سوی وزارت ارتباطات اختلاف دارد. در همین راستا محمدجواد آذری جهرمی توییتی منتشر کرد و دلیل این اختلاف را توضیح داد. جهرمی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

اختلاف آماری بین لیست منتشر شده توسط وزارت ارتباطات و لیست بانک مرکزی گزارش شده است. گزارش وزارت ارتباطات مربوط به اول فروردین تا ۲۹ خرداد است و این درحالی است که بازه گزارش بانک مرکزی مربوط به ۲۱ فروردین تا ۹ تیر است.

جهرمی همچنین تاکید کرد که گزارش بانک مرکزی دقیق‌تر است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate