دانلود اپلیکیشن مجله

فدریگی از اپل معتقد است اچ تی سی به زودی می میرد

اچ تی سی (HTC) مثل سونی و حتی مثل سونی روزگار خوبی ندارد، این موضوع بر کسی پوشیده نیست.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

امروز خبر از تعدیل 1500 نیرو در HTC می رسد که یک تعدیل نیرو بزرگ و به سوی کوچکتر شدن هر چه بیشتر این شرکت پیش می رود. در این وضعیت کرگ فدریگی از اپل معتقد است اچ تی سی به زودی می میرد و این عقیده خود را با یک توییت و اشاره به خبر تعدیل 1500 نیرو از اچ تی سی عنوان کرده است.

توییت کرگ فدریگی درباره اچ تی سی

توییت کرگ فدریگی درباره اچ تی سی

نمی توان انتظار داشت که همه افراد تمام و کمال باشند و کرگ فدریگی هم شخص اول اپل نیست اما قطعا از تاثیرگذارترین آن ها هست. اینکه هر کسی آزاد است نظر خود را عنوان کند هیچ شکی نیست اما به محض اینکه اظهار نظر می کنید خوب است به یاد داشته باشید آن چیزی را که هستید به عموم نشان می دهید!

در ری-توییت کرگ فدریگی از خبر تعدیل نیرو 1500 نفری اچ تی سی، عنوان می کند خبری جدید برای پروسه مرگ اچ تی سی منتشر شده است. اصل توییت را در تصویر زیر می بینید:

تعدیل نیرو 1500 نفری اچ تی سی

تعدیل نیرو 1500 نفری اچ تی سی

اپل شرکت بزرگی است و این روزها آنقدر خوب پیش می رود که کسی فکر سقوط آن ها را هم نمی کند اما هیچ پادشاهی همیشگی نیست و روزی پیش می آید که آن هم سقوط خواهند کرد، درست شبیه به نوکیا و آغاز افول برند بزرگی مثل سامسونگ که سهم بزرگی از بازار خود را در بازارهای حیاتی مثل چین و هند از دست داده است.

نظر شما چیست؟ این خبر را برای اچ تی سی چطور می دانید؟ و در نهایت واکنش کرگ فدریگی شایسته بود؟ وی حدودا سه هفته پیش نیز تیکه ای به اندروید درباره افزایش حافظه رم و عملکرد ضعیف انداخته بود!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate