دانلود اپلیکیشن مجله

درآمد 318 میلیون دلاری فورت‌نایت در ماه بیشتر از هر بازی رایگانی در یک ماه

درآمد 318 میلیون دلاری فورت‌نایت در ماه می: 100 میلیون بیشتر از هر بازی رایگانی در یک ماه

Fortnite بازی رایگان سبک بتل رویال می باشد که در سال 2017 برای اولین بار عرضه شده است. این بازی که پیش از این رکورد درآمد در مدت اندک را جابجا کرده بود، در ماه می یک بار دیگر رکورد شکنی کرد. فورت نایت توانست تنها در مدت یک ماه 318 میلیون دلار درآمد کسب کند و رکورد هر بازی رایگانی در هر پلت فرمی را در تاریخ بشکند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

ممکن است برای شما این سوال پیش آید که چطور ممکن است یک بازی "رایگان" رکورد کسب درآمد را در تاریخ بازی بشکند، خوب است بدانید که رایگان به این معنا است که شما می توانید فورت نایت را بدون صرف هیچ هزینه ای بر روی سیستم خود نصب کنید و نیازی نیست برای برای کسب موفقیت در بازی هزینه ای صرف کنید، اما اگر تمایل داشته باشید می توانید نسخه های پیشرفته تر لباس، شخصیت های بازی، ابزار و حتی حرکات موزون این بازی را با پول واقعی خریداری کنید. حالا طبق آمار وب سایت Statista به نظر میرسد که اپیک گیمز، کمپانی سازنده بازی فورت نایت در متقاعد کردن بازیکنان برای صرف هزینه در این بازی بسیار موفق ظاهر شده است.

Epic Games توانسته در ماه می از بازی فورت نایت 318.3 میلیون دلار درآمد کسب کند، این میزان 95 میلیون دلار بیشتر از بازی بعدی، یعنی Lineage M است که در ماه جولای 2017 توانست 223.6 میلیون دلار کسب درآمد کند. طبق اطلاعات موسسه تحقیقاتی SuperData و به نقل از Recode بازی فورت نایت: بتل رویال موفق شده است از زمان عرضه تا به امروز بیش از 1.2 میلیارد دلار برای کمپانی توسعه دهنده آن به ارمغان بیاورد. در جدول پایین مشاهده می کنید که دو بازی کلش رویال و کلش آو کلنز که توسط کمپانی سوپر سل ساخته شده اند توانسته اند درآمد بالایی در سال 2016 داشته باشند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate