دانلود اپلیکیشن مجله

نسخه کم حجم اپلیکیشن اینستاگرام با حجم نیم مگابایت عرضه شد+(لینک دانلود)

نسخه کم حجم و سبک اپلیکیشن اینستاگرام در گوگل پلی قرار گرفت

فیسبوک که مدتیست صاحب اینستاگرام محسوب میشود، مدت هاست که نسخه کم حجم برنامه خود را در اختیار کاربران قرار داده است و حالا اینستاگرام نیز شامل این حرکت شده است و نسخه سبک اینستاگرام نیز با نام Instagram Lite در گوگل پلی قرار گرفته است.در ادام همراه عبیاتی باشید.

همانند نسخه سبک فیسبوک و مسنجر، این برنامه هم برای کشورهای در حال توسعه تدارک دیده شده است. حجم اینستاگرام لایت در حالی فقط 573 کیلوبایت است که نسخه اصلی این برنامه 32 مگابایت حجم دارد. بدین ترتیب Instagram Lite میتواند عملکرد خوبی حتی بر روی گوشی های هوشمند رده پائین و ارزان قیمت داشته باشد. علاوه بر اینکه حجم کمتری از فضای تلفن هوشمند اشغال میشود، این برنامه برای کسانی که دسترسی به اینترنت چندان پر سرعت و پایدار ندارند کاملا مناسب است.

اینستاگرام لایت در حالی وارد گوگل پلی شده است که هیچ سر و صدای رسانه ای در این مورد انجام نشد و بدون هیچ معرفی از سوی اینستاگرام، این اقدام صورت گرفته است. احتمالا این اتفاق از آنجایی رخ داده که هنوز این نسخه از اینستاگرام برای تمامی کاربران عرضه نشده است و عرضه این اپلیکیشن از این هفته فقط در کشور مکزیک آغاز شده است. در بیانیه ای که یکی از سخنگویان اینستاگرام منتشر کرده این چنین آمده است که: "ما در حال آزمایش نسخه ای جدید از اینستاگرام برای اندروید هستیم که فضای کمتری اشغال میکند، اینترنت کمتری مصرف میکند و اجرای سریعتری دارد."

اینستاگرام لایت امکان ارسال تصاویر و استوری را در کنار تب مرور تصاویر در اختیار کاربران قرار میدهد اما طبیعی است که نسخه نسبت به نسخه استاندارد، فاقد برخی از ویژگی ها باشد. به طور مثال، امکان اشتراک گذاری ویدئو در این نسخه از برنامه وجود ندارد که طبیعی است چرا که همان طور که گفته شد، این نسخه برای کاربرانی که اینترنت با سرعت پائین دارند طراحی شده است. همچنین اینستاگرام لایت فاقد قسمت دایرکت، برای ارسال و دریافت پیام است که احتمالا برای کاهش حجم، این ویژگی از برنامه حذف شده است. احتمال اضافه شدن یا نشدن ویژگی هایی که در حال حاضر در اینستاگرام لایت نیستند، وجود دارد و این به نتایج تست برنامه بستگی دارد.

لینک دانلود از گوگل پلی

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate