دانلود اپلیکیشن مجله

کسانی که موبایل گران خریده‌اند به اتاق اصناف مراجعه کنند

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: کسانی که موبایل خود را با قیمت بالا خریداری کرده‌اند به اتاق اصناف مراجعه کنند.در ادامه همراه با عبیاتی همراه باشید.

‌امیر دلداری در گفت‌وگو با ایسنا-‌ اظهار کرد: همشهریان برای اینکه این اطمینان را حاصل کنند که آیا گوشی همراهی که خریداری کردند با ارز 4200 تومان بوده یا خیر در صورت اطمینان از گران‌فروشی به واحد صنفی مراجعه نکنند و به واحد بازرسی و نظارت اصناف اطلاع بدهند.

وی ادامه داد: در صورت مراجعه شکواییه خود را به ثبت می‌رسانند و دوستان ما در کمترین زمان به آن رسیدگی خواهند کرد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد افزود: پس از بررسی‌های انجام شده توسط همکاران ما در صورت گران‌فروشی مبلغ اضافه اخذ شده به خریدار باز گردانده خواهد شد و در سازمان تعزیرات حکومتی برای واحد متخلف پرونده تشکیل می‌شود.

دلداری خاطرنشان کرد: تاکنون مراجعه‌کننده‌ای نداشتیم اما خواهش ما این بوده در صورت ملاحظه تخلف به اتاق اصناف مشهد واقع در خیابان سازمان آب بین شهید صادقی 13 و 15 ساختمان اتاق اصناف واحد بازرسی و نظارت مراجعه کنند، مردم همچنین می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 31730 با ما در ارتباط باشند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate