دانلود اپلیکیشن مجله

سرفیس فون با امکان چرخش ۳۶۰ درجه عرضه می‌شود

سرفیس فون با امکان چرخش ۳۶۰ درجه عرضه می‌شود

API-های مربوط به لولای سرفیس فون نشان می‌دهند که این دستگاه قادر به چرخش ۳۶۰ درجه‌ی کامل خواهد بود.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

انتشار بیلد جدیدی از ویندوز ۱۰ همواره فرصت مناسبی برای شناسایی‌ API-‌های جدید مایکروسافت برای این سیستم‌عامل محسوب می‌شود، این API-‌ها می‌توانند دید مناسبی را از آینده‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ردموندی‌ها در اختیار ما قرار دهند. بررسی بید ۱۷۷۰۴ ویندوز ۱۰ و مقایسه‌ی آن با نسخه‌ی پیشین این سیستم‌عامل نشان می‌دهد که مایکروسافت در تلاش برای توسعه‌ی راهکارهایی است که به موجب آن‌ها، سیستم‌عامل می‌تواند نسبت به وضعیت لولای دستگاهی با دو نمایشگر واکنش نشان دهد.

در API-‌های موجود به پنج حالت اشاره شده است: «بسته یا Closed»، احتمالا برای حالتی که دو نمایشگر روبه‌هم قرار می‌گیرند، «نیمه‌باز یا Concave»، برای حالتی که زاویه‌ی بین دو نمایشگر کمتر از ۱۸۰ درجه باشد، «مسطح یا Flat»، برای حالتی که زاویه‌ی بین دو نمایشگر ۱۸۰ درجه است، «رو به بیرون یا Convex»، برای حالتی که زاویه‌ی بین دو نمایشگر بیش از ۱۸۰ درجه باشد، لنوو این حالت را «Tent Mode» می‌نامد، در نهایت حالت «Full» که احتمالا در آن زاویه‌ی بین دو نمایشگر ۳۶۰ درجه می‌شود.

API‌-های مربوط به اندرومدا در ویندوز ۱۰

API یادشده می‌تواند بدین مفهوم باشد که اپلیکیشن‌ها می‌توانند به تغییرات لولا واکنش نشان دهند؛ به‌عنوان مثال براساس پتنت‌های مایکروسافت، در حالت «روبه‌بیرون»، یکی از نمایشگرهای دستگاه می‌تواند ساعت را نشان دهد و در حالت «نیمه‌باز»، یکی از بخش‌های دستگاه می‌تواند همانند آنچه از لپ‌تاپ‌ها سراغ داریم، نقش کیبورد را ایفا کند.

بی‌شک، مایکروسافت تنها شرکتی نیست که سعی در توسعه‌ی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ با دو نمایشگر دارد، چرا که شرکت‌هایی مانند ایسوس و لنوو نیز قبلا ایده‌های خود از دستگاه‌هایی با دو نمایشگر را به تصویر کشیده‌اند. پیش‌بینی می‌شود سرفیس‌فون که آن را با اسم رمز اندرومدا نیز می‌شناسیم، نه‌تنها در دست توسعه باشد، بلکه در سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شود، احتمالا این دستگا‌ه مبتنی بر به‌روزرسانی رداستون ۵ ویندوز خواهد بود.

شما می‌توانید API کامل را در این آدرس مشاهده کنید

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate