دانلود اپلیکیشن مجله

اکسپریای هزار دلاری سونی

بیش از یک ماه پیش اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم رسما معرفی شد. پس از یک وقفه طولانی به نظر می رسد ماه آتی میلادی شاهد عرضه به بازار اولین پرچمدار سونی با دوربین دوگانه خواهیم بود. قیمت اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم مشخص شده و به نظر می‌رسد که برای داشتن دوربین دوگانه سونی باید هزار دلار بپردازید. در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

تاریخ ۳۰ جولای یعنی پایان ماه آتی میلادی برابر با حدود پنج هفته دیگر شاهد شروع فروش رسمی پرچمدار سونی به نام اکسپریا XZ2 پریمیوم خواهیم بود. به صورت رسمی خانواده اکسپریا پرچمدار خود را این دستگاه معرفی می کند که نمایشگر 4K و دوربین دوگانه با حساسیت ISO 51200 دارد. هر چند نمایشگر 4K این دستگاه کم حاشیه نیست و دوربین دوگانه آن لنز دوم تله یا عریض ندارد و فقط یک حسگر سیاه و سفید با اپتیک همانند دوربین اصلی دارد اما به هر حال این پرچمدار سونی است.

قیمت هزار دلاری برای اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم (Xperia XZ2 2 Premium) با چنین مشخصاتی واقعاً بیش از حد به شمار می رود

قیمت هزار دلاری برای اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم (Xperia XZ2 2 Premium) با چنین مشخصاتی واقعاً بیش از حد به شمار می رود. در حال حاضر دستگاه های بسیار هیجان انگیز تر از شرکت‌های دیگر وجود دارند و اگر نخواهید ریسک زیادی بکنید بهترین انتخاب شما می‌تواند آیفون X باشد، دستگاه با نمایشگر اولد فوق‌العاده، دوربین دوگانه با لنز دوم تله و طراحی دلچسب و کم حاشیه آیفون x که تاکنون نظیر نداشته است.

البته که نماینده سونی هم برتری ها و ویژگی های خاص خود را دارد و از این جمله می‌توان به رزولوشن ۴K و عکاسی خوب در شرایط نوری ضعیف اشاره کرد اما باید دید که آیا این ها ارزش پرداخت قیمتی برابر با گران‌ترین پرچمدار اپل یا حتی دستگاه‌های لوکس‌تر دیگر را دارد یا خیر. به نظر می‌رسد همانند حذف آلمان که طرفداران آنها از این بابت خوشحال اند که این کشور در مقابل برزیل نباخت شاید هم طرفداران سونی هم خوشحال باشند که سونی احتمالا در ایران دیگر فعالیت نمی کند تا این پرچم‌دار هزار دلاری بخواهد در بازار ایران شکست بخورد.

نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می‌کنید؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate