دانلود اپلیکیشن مجله

خروج سونی از بازار خاورمیانه

خداحافظی غریب الوقوع سونی از بازار خاورمیانه

صبح هفتم تیر ۱۳۹۷ برای طرفداران سونی شاید به پر استرسی صبح کنکور امروز باشد. ضمن آرزوی موفقیت برای همه آن ها که امروز کنکور دارند، خبر خوبی برای طرفداران سونی نداریم. امروز در توییتی ایوان بلاس (evleaks) لو دهنده مشهور عنوان کرده است که سونی موبایل به زودی از بازارهای خاورمیانه آفریقا و ترکیه خارج خواهد شد. در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

خروج سونی از بازار موبایل

خروج سونی از بازار موبایل

پیش از این نیز چندین بار درباره خروج سونی از بازار موبایل شایعاتی شنیده بودیم و هر بار پس از آن شاهد قطع شدن این شایعه توسط سونی بودیم اما عواقب آن از جمله کوچک تر شدن، تمرکز بر سری خاصی از دستگاه ها و تعدیل نیرو های قابل توجه بود. این بار اما افشاکننده مشهور ایران پلاس در توییتی که در تصویر بالا می بینید رسما تایید می کند که سونی موبایل از بازار خاورمیانه، آفریقا و ترکیه به زودی خارج خواهد شد.

سونی موبایل از بازار خاورمیانه، آفریقا و ترکیه به زودی خارج خواهد شد، همان بازارهایی که هنوز در آن سهم دارد.

هر چند که دوست داریم این خبر صحیح نباشد اما گفته های ایوان بلاس عموماً صحت بالایی دارند. به هر حال هیچ کاربری از حذف شدن یکی از بازیگرهای بزرگ، قدیمی و با اصالت از بازار خوشحال نمی‌شود. اولین پاسخ به این توییت کاملاً قابل تامل است. همانطور که در تصویر می بینید کاربری به این توییت پاسخ داده و گفته که این بازارها دقیقا همان مناطقی هستند که مردم سونی می خرند. حقیقت هم همین است، سونی موبایل حداقل در بازار کشور ما طرفداران پروپاقرص خود را دارد که سهم این شرکت را از بازار هنوز زنده نگه داشته اند.

شرکت های تولید کننده چینی با ارائه محصولات خلاقانه یا ارزان قیمت تمام سعی خود را دارند که سهم خود را از بازارهای مختلف گسترش دهند. آنها حتی بازیگران بزرگی همچون سامسونگ را در بازارهای خاص به حاشیه رانده‌اند، حال تصور کنید شرکت مانند سونی یا حتی اچ تی سی را که سهم کمی از بازار را داشتند و حالا به دلیل عدم نوآوری های بزرگ و قیمت غیر قابل رقابت از اکثر بازارها در حال حذف شدن هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که سونی با خارج شدن از این بازارها بتوانند خود را کوچکتر اما قوی تر کنند و به ادامه راه خود بپردازد؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate