دانلود اپلیکیشن مجله

پردازنده Snapdragon 1000 زنگ خطری برای Intel و AMD است!

پردازنده Snapdragon 1000 زنگ خطری برای Intel و AMD است!

پردازنده Snapdragon 850 در نسخه بهبود یافته به منظور اجرای ویندوز 10 در سیستم های نوت بوک و 2 در 1 هیبریدی، در اواخر سال 2017 آخرین آزمون های خود را پشت سر نهاده و تا پایان سال 2018 شاهد ارائه لپ تاپ هایی با این SOC هستیم. کم مصرف و در حین حال دارای توان کافی برای اجرای برنامه های روزمره ویندوز 10 را داراست. حال صحبت از یک پردازنده دیگر، از کوالکام برای همین هدف است.در ادامه همراه عبیاتی باشید.

پردازنده Snapdragon 1000 همچنان به عنوان یک تراشه SOC، اما با توان حرارتی بالاتر است. TDP در نسخه 1000 به 12 وات می رسد. Snapdragon 850 دارای توان حرارتی 6.5 وات است. پردازنده Snapdragon 1000 می تواند از حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی نماید. این محصول حتی امکان استفاده در سیستم های AIO، مینی کامپیوتر و دسکتاپ های آماده را داراست. اسنپ دراگون 1000 از حافظه های LPDDR4X و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با استاندارد UFS  2.1 پشتیبانی می کند.

با این وجود به زودی شاهد ارائه CPUهایی در این کلاس هستیم که از پروتکل ذخیره سازی UFS 3.0 در کنار DRAMهای LPDDR5 پشتیبانی خواهند کرد. Snapdragon 1000 یک گزینه مناسب زیر 15 وات برای Ultrabook ها نیز خواهد بود و آن زمان است که یک رقیب جدی به Ultra Low Voltage به AMD و Intel اضافه خواهد شد. Qualcomm تنها سازنده چنین تراشه هایی نخواهد بود؛ هواوی با آوردن SOCهایی نظیر Kirin 1020 با 2 برابر کارایی بیشتر به نسبت 970، اهدافی مشابه را دنبال می کند.

Tһanks foг your personal marᴠelous posting! I actuаlly enjⲟyed reading it, you haρpen to be
a great author. I will remember to bookmark yoսr blog annd will oftenn cоmе back down the
road. I ԝant to encourage you to continue your great posts,
have a nice holiday ԝeekend!
انشاء الله Thanks for your comment I will continue
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate