دانلود اپلیکیشن مجله

تعجب مدیر عامل اپل (تیم کوک) از تکنولوژی Screen Time در سیستم عامل آی او اس

تعجب تیم کوک از تکنولوژی Screen Time در سیستم عامل آی او اس

اگر اخبار مربوط به iOS 12  را دنبال کرده­ باشید، حتما با تکنولوژی Screen Time آشنایی یافته اید. این تکنولوژی زمانی که پای آیفون، آیپد و اپلیکیشن­ها صرف کرده­ اید را به شما نشان می­دهد و از پاییز سال جاری با بروزرسانی سیستم عامل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.در اداممه همراه با عبیاتی باشید.

همین حالا نیز با نسخه­ی بتای این برنامه می­توان به این قابلیت دسترسی داشت و کاربران مشتاق با استفاده از این نسخه بتا، بازخوردهای جالبی را مطرح کرده­اند. بسیاری از کاربران آمار شوکه کننده­ای را دریافت کرده­اند. مثلا نویسنده­ی بیزینس اینسایدر اظهار داشت که با این قابلیت دریافته است که روزانه بطور میانگین 248 بار گوشی خود را برداشته و بیش از 5 ساعت وقت صرف آن کرده و از شدت اعتیاد به موبایل متعجب شده است.

و او تنها کسی نبود که این احساس را داشته است. حتی تیم کوک، مدیر عامل کمپانی اپل نیز از دیدن آمار مربوط به اعتیاد خودش شوکه شده است. وی در مصاحبه با سی ان ان گفت:

من تا به حال فکر می­کردم استفاده­ی خویشتن دارانه­ای از موبایل دارم، اما با این تکنولوژی متوجه اشتباه خود شدم. وقتی ارقام مربوطه را دیدم از زمان زیادی که صرف گوشی می­کردم جا خوردم. کوک همچنین اظهار داشت که دفعات برداشتن گوشی نیز برای او غافلگیرکننده و خارج از تصور بوده است. با وجود این، وی معتقد است امار این تکنولوژی ضرری برای فروش شرکت اپل نخواهد داشت. کوک گفت ما دوست داریم مردم کار کردن با محصولات مارا دوست بدارند و با آن حس قدرتمند بودن را کسب کنند اما نمی­خواهیم زمان زیادی را پای آنها تلف کنند و وجود این قابلیت جدید به همین علت است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا استفاده از Screen Time در کاهش اعتیاد به تلفن همراه مفید خواهد بود؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate