دانلود اپلیکیشن مجله

واردات خودرو ممنوع شد + لیست کامل

واردات خودرو سرانجام ممنوع شد

طبق ابلاغی که وزات صنعت، معدن و تجارت به سازمان توسعه تجارت داشت، ثبت سفارش و واردات 1339 ردیف تعرفه ای کالا که شامل بیش از 1400 قلم کالا می باشد، ممنوع شده است. از جمله کالاهایی که واردات آن ممنوع شده است خودرو می باشد. به گزارش خبرگزاری ایسنا، وزیر صنعت، محمد شریعتمداری در نامه ای به تاریخ 30 خرداد به ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی  برای اجرا به سازمان توسعه تجارت ابلاغ کرده است. بخشی از متن این نامه به شرح زیر است:

بدین وسیله فهرست گروه چهارم کالایی شامل ۱۳۳۹ ردیف تعرفه ۸ رقمی که ثبت سفارش آنها در جلسه روز جاری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ممنوع گردیده، جهت اجرا ابلاغ می‌شود. لازم به ذکر است که تمام ثبت سفارش‌های صادره قبلی مربوط به این ردیف کالاها فاقد اعتبارند مگر اینکه قبل از این تاریخ توسط شبکه بانکی تامین ارز شده و یا بدون انتقال ارز باشند.

این 1339 ردیف تعرفه گمرکی شامل بیش از 1400 قلم کالا می باشد که شش گروه کالایی عمده نیز در میان آنها قرار دارد. خودروهای وارداتی کامل (CBU) میز جزء این کالاهای ممنوعه به حساب می آید.

ممنوعیت واردات کالاهای لیست احتمالاً در راستای حمایت از تولید داخلی و کنترل ارزیست که از کشور خارج خواهد شد. به نظر شما تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت درست بوده است یا خیر؟ نظرات خود را با ذکر دلیل با ما به اشتراک بگذارید.

لیست کامل کالاهایی که واردات آنها ممنوع شده است: دانلود فایل

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate