دانلود اپلیکیشن مجله

فیس بوک پیامرسانی را برای کودکان ارائه کرد

فیس بوک پیامرسانی را برای کودکان ارائه کرد

بر اساس گزارشات منتشر شده فیس بوک پیامرسان Messenger Kids را برای کودکان زیر 13 سال ارائه کرده است.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

این پیامرسان جنجال زیادی به پا کرده و در اختیار کشورهای مختلف قرار گرفته است. نکته ی جالب این است که این پیامرسان در ایالات متحده ارائه نشده است. از سوی دیگر این برنامه به طور گسترده توسط گروه های مختلف مورد انتقاد قرار گرفته و برخی معتقدند که این برنامه برای کودکان و نوجوانان مضر است. Messenger Kids به زودی در پرو و کانادا نیز ارائه خواهد شد. البته شایان ذکر است برای اولین بار این برنامه در اسپانیا و فرانسه در دسترس بوده است.

در ماه دسامبر گذشته، Messenger Kids به والدین این امکان را داد تا از طریق حساب فیس بوک خود، پروفایل کودکان را مدیریت و کنترل کنند. این پیامرسان فاقد تبلیغات و خرید درون برنامه ای است و نیازی نیست تا کودک از نام واقعی خود استفاده کند. این پیامرسان باعث می شود تا کودکان در زمینه ایجاد استیکرها فعالیت کنند و تواناییشان در راستای طراحی شکوفا شود. امکان تماس تصویری و چت نیز در این پیامرسان وجود دارد. فیس بوک ادعا دارد که این برنامه با رعایت حفظ حریم شخصی کودکان طراحی شده است. کارشناسان، حامیان سلامت، والدین و آموزگاران، فیس بوک را محیطی نا امن برای کودکان می دانستند و معتقد بودند که امکان دسترسی کودکان به فیس بوک باید لغو شود و روابط آنلاین فرزندان باید کنترل شده باشد. به همین دلیل مارک زاکربرگ تصمیم گرفت تا محیطی امن و قابل کنترل را در اختیار کودکان و والدین قرار دهد.

ظاهرا Messenger Kids از پروتکل های مناسبی پیروی می کند و برای استفاده کودکان مناسب است. در نتیجه برنامه ی مناسبی برای چت کودکان با دوستان و یا خانوادشان خواهد بود و محیطی امن را برایشان به ارمغان خواهد آورد. در دوره ای که بسیاری از کودکان به گوشی های هوشمند و یا تبلت ها دسترسی دارند، این برنامه می تواند نیاز به ارتباطات را برای کودکان برطرف کند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate