دانلود اپلیکیشن مجله

گران شدن 30-40 درصدی قیمت گوشی + واکنش وزیر

نتیجة بحث الصور عن وزیر ارتباطات

در حالی که بازار موبایل این روزها نابسامان‌تر از پیش شده است، وزیر ارتباطات اعلام کرد که دلایل افزایش قیمت گوشی و تخلفاتی که در این زمینه صورت گرفته مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به افزایش نرخ گوشی و اعتراض کاربران در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «امکان اعلام گزارش اختصاص ارز به گوشی‌های وارداتی فراهم شده و تخلفات صورت گرفته قابل پیگیری است.»

از ۱۰ روز پیش که امکان ثبت سفارش گوشی در سایت نیما غیرممکن و اعلام شد که واردات گوشی هوشمند تا دو هفته‌ی آینده تعیین تکلیف می‌شود، با وجود وفور کالا در بازار، بسیاری از فعالان از فروش ممانعت می‌کنند و بدین ترتیب گوشی در بازار کمیاب شده و قیمت‌ها به شدت افزایش یافته است. از سوی دیگر ظاهرا عده‌ای به شکل مسافری تعداد زیادی گوشی وارد کشور می‌کنند که مشخص نیست با دلار چه‌نرخی و با چه قیمتی در اختیار مشتری قرار می‌‌گیرد.

بالا رفتن قیمت‌ها بازار را به شدت کساد و از سوی دیگر موجبات اعتراض کاربران را فراهم کرده است. بر همین اساس بسیاری از کاربران اعتراض خود را به این افزایش قیمت‌ها اعلام کرده‌اند. در پی اعتراض مشتریان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «انتقاد وارد است و هفته‌ی گذشته پیگیری‌هایی در این خصوص داشته‌ام. اکنون امکان شفاف‌سازی و گزارش اختصاص ارز در مدت اخیر، به تمام گوشی‌های وارد شده در کشور به وجود آمده است و در همین هفته عملیاتی خواهد شد.» وی همچنین اعلام کرد که تخلفات صورت گرفته نیز قابل پیگیری است و وعده داد که موضوع را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate