دانلود اپلیکیشن مجله

واتساپ به زودی استیکر دار می شود

پیام‌رسان واتساپ به زودی استیکر دار می شود

واتساپ در تلاش است تا قابلیت های جدیدی را برای کاربران اندرویدی فراهم کند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

اما پیش از آن که به صورت رسمی آنها را در گوگل پلی عرضه کند، تعدادی از کاربران از طریق نسخه بتا این برنامه می توانند این قابلیت ها را در واتساپ مورد آزمایش قرار دهند. واکنش های استیکری یکی از مهمترین ویژگی هایی است که قرار است در آینده ای نه چندان دور به برنامه پیام رسان واتساپ اضافه شود.

کار بر روی این ویژگی خاص در چند نسخه اخیر بتا آغاز شده است، اما توسعه دهندگان تصمیم گرفته اند تا آن را در نسخه آخر واستاپ بتا غیرفعال کنند. البته به احتمال بالا در نسخه آینده بتا این قابلیت اضافه خواهد شد، چرا که نیاز است قبل از عرضه رسمی این ویژگی مورد آزمایش قرار بگیرد. در هر صورت در تصاویر این مقاله می توانید مشاهده کنید که واکنش های استیکری چطور کار خواهند کرد. شما می توانید با ضربه زدن بر روی گزینه قلب که تازه اضافه شده است، استیکرهای موجود را مشاهده کنید. به طور قطع هر استیکر ری اکشن های متفاوتی خواهد داشت که شما می توانید انتخاب کنید، اما بعضی از آنها ممکن است تکی باشد. ظاهر 4 دسته بندی برای استیکر وجود خواهد داشت؛ خنده دارها، عاشقانه ها، غمگین و WOW.

به نظر میرسد که واکنش های استیکری به صورت جداگانه قابل دانلود باشند و شما می توانید هر کدام را که می خواهید دانلود کنید. نکته دیگر اینست که در حال حاضر تنها چهار نوع متفاوت واکنش وجود دارد و ممکن است در زمان خودش گزینه های متنوع تری به برنامه اضافه شود.

ممنونم از وب عالیتون با تشکر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate