دانلود اپلیکیشن مجله

سامسونگ گرافیک اختصاصی برای چیپ ست‌ های اگزینوس می‌سازد

سامسونگ پردازنده‌گرافیکی اختصاصی برای چیپ‌ست‌های اگزینوس می‌سازد

یکی از راه هایی که می توان دریافت کمپانی های بزرگ دنیای تکنولوژی مشغول کار بر روی چه پروژه ای هستند، اینست که کشف کنیم آنها نیاز به چه نیروی کاری دارند. در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

حالا از لیست شغل های سامسونگ در LinkedIn این طور به نظر میاید که غول کره ای به دنبال ساخت پردازنده گرافیکی برای خودش است. به نظر میرسد که این کمپانی با سرک کشیدن در شرکت های AMD و Nvidia به عنوان تولیدکنندگان بالقوه پردازنده گرافیکی، سعی در کشف ماجرا داشته، اما چیزی دستگیرش نشده است. حالا ممکن است که با دنبال کردن راه اپل بتواند دومین جزء اصلی چیپ ست های خانگی خود را تولید کند.

یک تیم طراحی واقع در کالیفرنیا با جذب استعدادهای شرکت های کوالکام، AMD و انویدیا برای طراحی پردازنده های مالی کمپانی ARM که سامسونگ در تراشه های اگزینوس خود از آن استفاده می کند، مشغول به کار هستند. سامسونگ قصد دارد که پردازنده های گرافیکی پرچمدارانش را خودش طراحی کند، اما آنها کار خود را با بخش مقرون به صرفه آغاز خواهند کرد تا ابتدا تجربه کافی برای این کار را به دست آورند. نسل دوم پردازنده های گرافیکی که توسط سامسونگ تولید خواهد شد به گوشی های هوشمند بالارده و پرچمدار این کمپانی متعلق خواهد بود و بعد از آن این پردازنده ها در کاربردهای دیگر مانند ماشین های خودران و یادگیری ماشین استفاده خواهند شد.

اگر سامسونگ بتواند در زمینه تولید پردازنده گرافیکی به موفقیت دست پیدا کند، وابسته آنها به کمپانی آرم کمتر می شود  و به این ترتیب حاشیه سود غول کره ای بالاتر هم میرود. با این حال فرایند تولید پردازنده گرافیکی احتمالاً چند سالی زمان خواهد برد و تا آن موقع سامسونگ ناچار به تهیه تراشه از ARM است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate