دانلود اپلیکیشن مجله

نخستین بنچمارک قدرتمند از Ryzen Threadripper 2990X

نخستین بنچمارک قدرتمند از Ryzen Threadripper 2990X

کمپانی AMD در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2018 یک غول 32 هسته ای از AMD Ryzen Threadripper ها را به نمایش گذاشت.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

این محصول با نام کامل Ryzen Threadripper 2990X دارای 32 هسته واقعی بوده و یک غول پردازشی محسوب می گردد. اینک شاهد انتشار نخستین بنچمارکهای آن خواهیم بود. معماری 12 نانومتری Pinnacle Ridge تنها با 2990X ظاهر نشده و مدل های دیگری نظیر 2960X نیز از این خانواده راهی بازار خواهد شد که دارای 20 هسته است.

پردازنده ی 64 رشته ای Ryzen Threadripper 2990X دارای فرکانس پایه 3.4 گیگاهرتز بوده و در حالت XFR شاهد رسیدن به فرکانس 4.0 گیگاهرتز هستیم. این محصول دارای توان حرارتی 250 وات است و بد نیست بدانید که Ryzen Threadripper 2990X در اورکلاک با خنک کننده های مایع به فرکانس 4.2 گیگاهرتز دست یافت اما نتایج بدست آمده در بنچمارکها به مراتب کمتر از فرکانس قانونی 4.0 گیگاهرتز بود؛ چرا که احتمالا طراحی آن بر این اساس بوده است که در حرارت و توان بالا، پرفورمنس را کاهش داده تا جلوی دمای بسیار بالا گرفته شود.

در نهایت دستاورد فرکانسی Ryzen Threadripper 2990X نهایتا به 4.12 گیگاهرتز محدود شده و کسب امتیاز بالای 6379 در بنچمارک Cinebench را می توان بهترین امتیاز این محصول برای نخستین قدم دانست. Threadripper 2990X برای کاربرانی نظیر مهندسان معماری، تولید کنندگان محتوا، ایستگاه کاری، رندرینگ، تولید انیمیشن و ... مواردی از این دست مناسب دانست. Threadripper 2990X هم اینک پرچمدار 12 نانومتری و البته قدرتمند AMD است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate