دانلود اپلیکیشن مجله

تکنولوژی خیره کننده صحنه آهسته انویدیا

تکنولوژی خیره کننده صحنه آهسته انویدیا

کمپانی انویدیا مدت هاست که به دنبال راه حل هایی تغییر فایل های ویدئویی، با احتساب هوش مصنوعی است. محققان انویدیا خود را برای حضور در نشست Computer Vision and Pattern Recognition به اختصار CVPR آماده می سازند تا با ارئه یک دستاورد جدید، قدمی دیگر در راستا رشد علوم سخت افزاری در جهان را به نام خود ثبت نمایند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

این محققان موفق شده اند تا با استفاده از نوعی تکنیک (Deep Learning)، فیلم هایی که حتی با نرخ فریم پایین به ثبت رسیده اند را با نرخ فریم خیره کننده به صحنه آهسته مبدل نمایند. به عنوان مثال، تکنیک جدید NVIDIA می تواند فیلم هایی را که با نرخ 30 فریم در ثانیه ضبط شده اند را با 240 و یا حتی 480 فریم در ثانیه، به صحنه آهسته مبدل نماید و این در حالی است که افزودن فریم های غیر واقعی و تکراری در آن نقشی ندارند.

در بسیاری از الگوریتم های صحنه های آهسته، از فریم های تکراری استفاده می گردد و این در حالی است که انویدیا با استفاده از Deep Learning به صورت کاملا هوشمند می تواند فریم های جدید را الگوسازی کرده و به نمایش درآورد. ضبط فیلم با بسیاری از تجهیزات موجود نظیر دوربین های غیر حرفه ای و حتی گوشی های هوشمند، با محدودیت نرخ فریم صورت می گیرد چرا که با افزایش نرخ فریم، نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری خواهید داشت که در نتیجه این مسئله عملا غیر ممکن می گردد.

اما با استفاده از الگوی NVIDIA و هوش مصنوعی (AI) کاربران قادر خواهند بود تا فیلم های جذاب خود را به صورت صحنه آهسته درآورده و از آنها لذت ببرند. این در حالی است که هوش مصنوعی با توجه همان تعداد فریم های موجود، قادر به پیشبینی فریم آتی بوده و به سرعت یک فریم جدید را خواهد ساخت! سرعت پیشرفت تکنولوژی به مرز های خیره کننده ای رسیده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate