دانلود اپلیکیشن مجله

گوگل انتشار نسخه تحت وب Android Messages را آغاز کرد

گوگل انتشار نسخه تحت وب Android Messages را آغاز کرد

اواخر ماه آوریل بود که شرکت گوگل برنامه خود را برای تغییرات اساسی در برنامه Android Messages اعلام کرد که باعث توقف توسعه دیگر پیام رسان این کمپانی یعنی Google Allo میشود تا بدین ترتیب گوگل رقیبی جدی را برای iMessage اپل به میدان بفرستد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

بدین منظور حرکات زیادی توسط گوگل انجام شد اما اکنون غول جستجوی جهان بزرگترین قدم را برای تحول Android Messages برداشته است. این حرکت امکان ارسال و دریافت پیام را در سیستم های دسکتاپ در نسخه تحت وب Android Messages فراهم میکند. گوگل سایت جدیدی را با این آدرس:

messages.android.com ایجاد کرده که وقتی به آن مراجعه کنید، جمله ای را با مفهوم :" از طریق وب بر روی کامپیوتر خود پیام ارسال کنید " با اندازه بزرگ مشاهده خواهید کرد. شیوه کار ساده و بسیار آشناست. دقیقا چیزی که در نسخه تحت وب واتس اپ با آن قبلا مواجه شده ایم. ضمن اینکه دستور العمل در وب سایت مذکور ذکر شده است.

https://cdn57.androidauthority.net/wp-content/uploads/2018/06/android-messages-screenshots-840x507.jpg

در این وب سایت یک کد QR وجود دارد که باید از طریق برنامه Android Messages در گوشی شما اسکن شود. بنابراین شرط اول این است Android Messages را بر روی گوشی خود داشته باشید. با ورود به برنامه و لمس بر روی گزینه سه نقطه، گزینه Messages for Web باید انتخاب شود. سپس باید کد QR وب سایت را از طریق گوشی اسکن کنید. سپس بلافاصله میتوانید از طریق وب سایت، پیام های خود را مدیریت کنید و به ارسال و دریافت پیام بپردازید. لازم به ذکر است که شاید همین امروز نتوانید از این قابلیت استفاده کنید چون گوگل انتشار تدریجی این قابلیت را به تازگی آغاز کرده و کمی طول میکشد تا همه کاربران به نسخه تحت وب Android Messages دسترسی پیدا کنند.

همچنین گوگل در کنار معرفی نسخه تحت وب Android Messages، به برخی از امکانات جدید این اپلیکیشن مانند دکمه جستجوی GIF، قابلیت پاسخ هوشمندانه که البته فقط برای انگلیسی زبانان کاربرد دارد، پیش نمایش خطی لینک ها و دکمه کپی که به اعلان ها پیوست میشود و میتوان از آن برای کپی کردن اطلاعات داخل پیام استفاده کرد، اشاره داشته است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate