دانلود اپلیکیشن مجله

AMD خریداران APUهای خود را نا امید می کند!

AMD خریداران APUهای خود را نا امید می کند!

زمانی که APUهای Raven Ridge برای نخستین بار معرفی شدند، کاربران با بودجه محدود دلگرم بودند که می توانند زین پس با استفاده از این پردازشگرهای مجتمع به بازی در دقت های متوسط پرداخته و خلاصه بدون نیاز به خرید های گران قیمت، به انجام بازی بپردازند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

در هفته های پیش از کامپیوتکس 2018، شکایت کاربران و وب سایت های سخت افزاری از وضعیت درایو های این محصولات منتشر شد؛ این گروه مجبور به استفاده از درایورهای Crimson بودند که در سال 2017 ارائه شد.

خبری از آدرنالین نبود تا اینکه AMD نیز در پاسخ به این مسئله، تائید کرد که APU های جدید نظیر Ryzen 3 2200G و Ryzen 5 2400G را به لیست پشتیبانی برنامه Adrenalin خواهد افزود. این برنامه ضمن دارا بودن درایور های راه انداز برای کارت گرافیک و پردازشگرهای گرافیکی این شرکت، برخی موارد و اپ های خاص را به همراه دارد. سپس در اوایل ماه مه نسخه جدید درایور Adrenalin با پشتیبانی از APUهای Raven Ridge ارائه شد. اینک اما خبری به مراتب ناراحت کننده تر از سوی AMD منتشر شده است.

این شرکت به طور رسمی اعلام کرده است که درایو های APUهای مورد بحث تنها هر 3 ماه یکبار در Adrenalin بروزرسانی می شود. درایورهای آدرنالین به طور منظم برای کارت گرافیک های مجزای این شرکت منتشر خواهد شد اما APUهای آن از این قاعده مستثنی هستند. در نتیجه هر 1 سال حداکثر 4 درایور جدید برای این محصولات ارائه می گردد که این مسئله نا امید کننده خواهد بود. پشتیبانی بازی های روز مسئله ای بسیار مهم است؛ سازندگان تراشه های گرافیکی برای بازی های روز اقدام به بروزرسانی درایورهای بهینه می کنند و اینبار این مسئله برای APUهای AMD اتفاق نمی افتد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate