دانلود اپلیکیشن مجله

شیائومی از گیمبال مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia رونمایی کرد

شیائومی از گیمبال مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia رونمایی کرد

شیائومی از گیمبال جدیدی برای فیلمبرداری با گوشی‌ هوشمند رونمایی کرد که با ظاهر زیبا و ویژگی‌های جذاب، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

گوشی‌های هوشمند بالارده امروزی، قادر به ثبت تصاویر و ویدیو‌های باکیفیتی هستند که بی‌شک، نیاز اغلب کاربران عادی را جوابگو است. استفاده از تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال و نوری باعث شده شاهد ثبت تصاویری بدون‌ لرزش و قابل‌ قبول باشیم؛ اما اگر قصد دارید کمی پا را فراتر بگذارید و از گوشی برای فیلمبرداری حرفه‌ای استفاده کنید، قطعاً به یک گیمبال نیاز خواهید داشت.

به‌تازگی شیائومی از گیمبال جدیدی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده است که تحت برند Mijia تولید شده و علاوه بر دارا بودنِ ویژگی‌های جذاب، از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای بهره می‌برد. این وسیله قادر به تطبیق با گوشی‌هایی به ضخامت ۸۶ میلی‌متر و وزن ۲۰۰ گرمی است و به‌راحتی دستگاه‌های مثل هواوی پی ۲۰ پرو و گوگل پیکسل ایکس ال ۲ را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

کاریران این گیمبال می‌توانند با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن، گوشی هوشمند خود را به هنگام اتصال شارژ کنند. برطبق گفته‌ی شیائومی، در صورت استفاده نکردن از باتری این گیمبال،‌ تا ۱۶ ساعت شارژدهی انجام می‌شود. وزن Mijiaا۴۷۶ گرم اعلام شده است و به همراه یک سه‌پایه در قسمت پایینی عرضه خواهد شد.

براساس آنچه این شرکت چینی بیان داشته است، محصول فوق قادر به تثبیت تصاویر در سه جهت خواهد بود و با اپلیکیشن مخصوص آن می‌توان به ضبط ویدیوی ۳۶۰ درجه یا تایم‌لپس پرداخت. این دستگاه به‌تازگی در چین عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۹۵ دلار تهیه کنند. تاکنون شیائومی هیچگونه صحبتی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی این گیمبال موبایل انجام نداده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate