دانلود اپلیکیشن مجله

10 مگابایت اینترنت رایگان، هدیه سخاوتمندانه اپراتور ایرانی به مسافران جام جهانی

10 مگابایت اینترنت رایگان، هدیه سخاوتمندانه اپراتور ایرانی به مسافران جام جهانی

جام جهانی به جز فوتبال های داغ و هیجان انگیز، گل، تاکتیک و تکنیک، محلی بسیار عالی برای تبلیغات است.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

کشورهای میزبان مسابقات جام جهانی همواره از جهش درآمدهای ملی در طول برگزاری بازی ها سخن به میان آورده اند که می تواند بر وضعیت تمامی مردم یک کشور تاثیر گذار باشد و از سوی دیگر، کمپانی های حاضر در این رقابت ها نیز به خوبی با توان فوق العاده بالای تبلیغاتی آن آشنا هستند. گردش مالی اسپانسرهای جام جهانی یکی از اصلی ترین دلایل رونق روز افزون این مسابقات است و شرکت ها برای داشتن حتی یک بنر کوچک در گوشه ای از ورزشگاه های محل برگزاری بازی ها حاضرند مبالغ بسیار سنگینی را پرداخت کنند تا به این ترتیب نه تنها نام آنها در تاریخ ماندگار شود، بلکه در مدت زمان بسیار کوتاهی در معرض دید میلیاردها نفر از سراسر جهان نیز قرار گیرند. مجموع این نکات نشان دهنده بخش بسیار کوچکی از اهمیت تبلیغات صحیح در جام جهانی است. حتی کشورهایی که به صورت رسمی اسپانسر این مسابقات نیستند (مانند ایران و شرکت های ایرانی) هم به واسطه پخش آگهی های محلی پیش از بازی، در میانه آن و در انتهای بازی گردش مالی فوق العاده بالایی را رقم می زنند که نمونه آن را در شب های اخیر مشاهده کرده ایم. اما گردشگران جام جهانی، هواداران تیم ها و افرادی که به واسطه برگزاری این رقابت ها به کشور میزبان سفر می کنند یکی از مهم ترین پارامترهای این زنجیره عظیم تبلیغاتی هستند. سرویس دهی مناسب به تماشاگران و هواداران می تواند تاثیری بسیار عمیق در برداشت آنها از شرکت های مختلف به وجود آورد و به همین دلیل است که کمپانی ها تلاش می کنند با ارائه پیشنهادات ویژه بهترین استفاده را از این موقعیت داشته باشند.

شرکت های ایرانی نیز برای تماشاگران ایرانی و هواداران تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه برنامه های بسیار ویژه ای تدارک دیده اند (!). از جمله اخیرا روابط عمومی یکی از اپراتورهای کشور اطلاعیه ای را به صورت زیر در اختیار رسانه های همکار خود قرار داده است تا به این ترتیب تبلیغاتی بهنگام را در جریان برگزاری رقابت ها انجام دهد:

----- بسته‌های رایگان و ویژه اینترنت ۴G برای جام جهانی در روسیه معرفی کرد. بنابر اعلام -----، این اپراتور بسته‌های رایگان و ویژه اینترنت ۴G را برای مشترکانی که در ایام جام جهانی فوتبال به روسیه سفر می‌کنند، در نظر گرفته است. در فاصله ۲۰ خرداد تا ۲۹ تیرماه جاری افرادی که به روسیه سفر می‌کنند می‌توانند با شماره گیری کد -------- از بسته ویژه روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ بهرمند شوند.  ----- با همه اپراتورهای روسیه قرارداد ارائه اینترنت ۴G دارد، همچنین تعداد کشورهایی که کاربران می‌توانند از رومینگ بین‌الملل ۴G در آن‌ها استفاده کنند به بیش از ۵۰ کشور رسیده است.

نکته بسیار کلیدی در این آگهی، اینترنت رایگان اختصاص داده شده به افراد حاضر در روسیه است. در عصر ویدیوهای 4K و 8K و تصاویر RAW با دوربین های 40 مگاپیکسلی، صحبت کردن از "10 مگابایت اینترنت" بیشتر شبیه به یک شوخی ویژه جام جهانی است تا یک پیشنهاد تبلیغاتی. اما اپراتور مورد نظر با افتخار از پیشنهاد سخاوتمندانه خود برای هواداران تیم ملی ایران در روسیه سخن می گوید. ممکن است این سوال مطرح شود که اپراتورهای بین المللی و بزرگ جهان در این مسابقات چه شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده اند؟ پاسخ بسیار ساده است. کافیست به وب سایت یکی از آنها سر بزنید تا متوجه تفاوت دنیای اپراتورهای ایرانی و بین المللی شوید. برای مثال اپراتور T-Mobile بسته هایی را برای کاربران خود در روسیه در نظر گرفته که شامل تماس صوتی نامحدود، پیام متنی نامحدود و اینترنت نامحدود همگی کاملا "رایگان" هستند. مقایسه شرایط این دو اپراتور را به کاربران ایرانی اینترنت واگذار خواهیم کرد.

اینجا و اونجا ایران است (:
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate