دانلود اپلیکیشن مجله

دل لپ تاپ های قدرتمند ایستگاه کاری Precision 3530 را با قیمت مناسب معرفی کرد

دل لپ تاپ های قدرتمند ایستگاه کاری  Precision 3530را با قیمت مناسب معرفی کرد

شرکت دل (Dell) نیز یکی به عنوان یکی از قدیمی ترین سازندگان لپ تاپ های ایستگاه کاری در جهان شناخته می شود که محصولات بسیاری را تا کنون در این حوزه معرفی کرده است. از جمله این محصولات می توان به سری جدید لپ تاپ های Dell Precision 3530 اشاره کرد. لپ تاپ های ایستگاه کاری عموما دارای قیمت های بسیاری هستند اما دل تصمیم گرفته است تا با معرفی سری Precision 3530، مدل هایی میانه رو را راهی بازار نماید.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

در پیکربندی های متفاوت، دل از 3 پردازنده نسل هشتم اینتل بهره گرفته است که Core i7-8750H و Core i5-8300H از جمله میانی ها به حساب می آیند. سپس پردازنده Xeon E-2176M به عنوان برترین پیکربندی برای آن در نظر گرفته شده است. این سری از حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی کرده و در بخش کارت گرافیک نیز شاهد استفاده از تراشه NVIDIA Quadro P600 هستیم که دارای 2 گیگابایت حافظه GDDR5 است؛ با وجود آنکه یک کارت گرافیک میان رده کوادرو انتخاب شده است، با این وجود هنوز هم یک مدل قدرتمند در رندرینگ به حساب می آید.

در صورت عدم استفاده از برنامه های سنگین، لپ تاپ از تراشه داخلی Intel UHD Graphics 630 استفاده خواهد کرد. در بخش ذخیره سازی نیز پیکربندی های گوناگونی وجود دارد؛ از جمله آنها می توان به استفاده از حداکثر 1 ترابایت HDD و 1 ترابایت SSD اشاره کرد. 2 نوع مانیتور برای سری Precision 3530 استفاده می گردد که در قیمت گذاری نهایی نیز موثر است؛ کاربران می توانند یک نمونه را با مانیتور HD نوع TN انتخاب کرده اما اگر نمایش تصاویر برای آنها مهم باشد نیز نمایشگر 15.6 اینچی نوع IPS با دقت FHD نیز موجود است. نوت بوک های سری Precision 3530 تنها 2.03 کیلوگرم وزن داشته و علاوه بر رابط های معمول، این محصول به درگاه USB Type-C نیز مجهز شده است. لپ تاپ های Workstation میان قیمت Dell Precision 3530 با شروع قیمت 1050 دلار راهی بازار خواهند شد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate