دانلود اپلیکیشن مجله

گوشی ویوو NEX S بدون هیچ حاشیه ای معرفی شد

گوشی ویوو NEX S بدون تقریباً هیچ حاشیه ای معرفی شد

گوشی مفهومی ویوو APEX که در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد، سرانجام به یک گوشی هوشمند واقعی تبدیل شد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

گوشی جدید ویوو حالا NEX S نام دارد و پرچمداری با ویژگی های منحصر به فرد می باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی NEX S به طرز قابل توجهی بالا است. این گوشی تقریبا بدون هیچ حاشیه ای در لبه ها و مقدار کمی در بالا و پایین توانسته نسبت نمایشگر به بدنه 91.24 درصدی را به ارمغان بیاورد. در پنل جلوی این گوشی خبری از بریدگی بالای نمایشگر نیست و صفحه نمایش Ultra FullView آن 6.59 اینچی سوپر AMOLED آن دارای رزولوشن 2316x1080 پیکسل (FHD+) و نسبت ابعاد منحصر به فرد 19.3:9 می باشد.

نکته جالب توجه در خصوص گوشی NEX S اینست که در زیر نمایشگر آن مانند X21 UD حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. از آنجاییکه تقریباً تمام قسمت پنل جلویی را نمایشگر آن گرفته است دوربین سلفی در درون گوشی قرار دارد و زمانیکه شما وارد برنامه دوربین شوید، دوربین سلفی از بالای گوشی بیرون می آید. سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم f/2.0 می باشد. بلندگوی این گوشی نیز از بالای صفحه برداشته شده و با یک صفحه ارتعاشی جایگزین شده است. ویوو ادعا می کند که تکنولوژی Screen SoundCasting که در  NEX S از آن استفاده شده، کیفیت صدایی بهتری ارائه میدهد.

قلب تپنده این گوشی چیپ ست اسنپدراگون 845 کوالکام است که با 8 گیگابایت رم و 128 – 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. متاسفانه بخش دوربین اصلی گوشی جاییست که NEX S از رقبای خود عقب می ماند، حداقل بر روی کاغذ اینگونه است. دوربینی که در قاب پشتی این گوشی تعبیه شده دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با f/1.8 و سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی با f/2.4 است. برای یک گوشی پرچمدار انتظار میرفت که دوربینی پیشرفته تر استفاده شود، البته این احتمال وجود دارد که عملکرد این دوربین ما را شگفت زده کند. دوربین اصلی NEX S از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی، تشخیص صحنه، HDR و ترکیب عکس نیز بهره می برد. وظیفه تأمین نیرو برای تمام این سخت افزارها بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که با یک شارژ 22.5 واتی سریع در درون جعبه شارژ خواهد شد. سیستم عامل این گوشی اندروید 8.1 اوریو می باشد که با رابط کاربری Funtouch OS 4.0 شخصی سازی شده است.

ویوو NEX S دارای یک دستیار صوتی با نام Jovi است و درست مانند بیکسبی سامسونگ یک کلید سخت افزاری اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده است. Jovi قادر به شناسایی تصویر است و می تواند برنامه ها را برای شما اجرا کند و از دستورات صوتی زیادی پشتیبانی می کند. این گوشی از تاریخ 13 ژوئن، یعنی امروز پیش فروش خواهد شد و از 10 روز بعد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت نسخه 8+128 گیگابایتی آن 702 دلار و نسخه 8+256 گیگابایتی آن 780 دلار می باشد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در بازاری به جز چین هم عرضه خواهد شد یا خیر.

نظر شما در خصوص پرچمدار جدید ویوو، NEX S چیست؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate