دانلود اپلیکیشن مجله

مشخصات و قیمت کارت گرافیک PowerColor Radeon RX Vega 56 Nano

مشخصات و قیمت کارت گرافیک PowerColor Radeon RX Vega 56 Nano

تا پیش از کامپیوتکس 2018، تصاویر و اطلاعاتی از یک کارت گرافیک پرچمدار اما بسیار کوچک (برای یک پرچمدار با این توان حرارتی) با نام PowerColor Radeon RX Vega 56 Nano ارائه شد؛ پس از آن کنفرانس AMD در بخش از خود به این کارت گرافیک پرداخته و اینک شاهد معرفی کامل و حتی قیمت گذاری کارت گرافیک PowerColor Radeon RX Vega 56 Nano هستیم.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

این محصول بر پایه سیلیکون Vega10 بوده و طول آن 5 میلی متر از کارت گرافیک R9 Nano بیشتر است. یعنی در نهایت این کارت گرافیک ابعاد کوچک خود را حفظ کرده اما توانی بالاتری از R9 را به همراه دارد. افزون بر آن، دو رابط تغذیه، یک 6 و یک 8 پین آن را همراهی می کنند. با وجود کولر کوچک، ابهاماتی در زمینه تهویه آن وجود خواهد داشت که البته با فرکانس پایین شاید بتوان بخشی از آن را کنترل کرد.

خروجی های گرافیکی شامل DisplayPort 1.4 و  HDMI 2.0هستند و PowerColor Radeon RX Vega 56 Nano با قیمت 450 دلار راهی بازارهای جهانی خواهد شد. اگر به دنبال یک پرچمدار در ابعاد کوچک هستید و یا کیس شما برای کارت گرافیک های بزرگ فاقد فضای کافی است، این محصول می تواند گزینه ای مناسب باشید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate