دانلود اپلیکیشن مجله

گوشی سامسونگی که منفجر شد و ماشین را آتش زد

گوشی سامسونگی که منفجر شد و ماشین را آتش زد

شبکه ABC گزارشی نشان داد که در آن خانمی ساکن دیترویت در تاریخ 21 می با ماشین خود در حال مسافرت بود. این خانم دو گوشی گلکسی S4 و گلکسی S8 سامسونگ در ماشین خود داشت. او ناگهان متوجه شد که یکی از این دو گوشی جرقه می زند و آتش میگیرد. او به سرعت از ماشین خارج شد اما ماشین او در شعله های آتشی که گوشی سامسونگ او ایجاد کرده بود سوخت. او گفته است: "من زمانی که جرقه ها و شعله های آتش را دیدم، فکر کردم که دارم میمیرم."در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

پس از گفت و گو با آتش نشانی دیترویت، آنها داستان زن را تأیید کردند. وکیل خانم، Gerald Thurswell گفته است که این راننده مشکل خواب دارد و به دلیل آتش سوزی دچار مشکل شده است.  او همچنین اعلام کرد: " ما با سامسونگ در تماس هستیم. آنها بسیار مسئولیت پذیرند و یکی از افرادشان را برای بررسی ماشین و گوشی به اینجا فرستاده اند. هنگامی که مشخص شود کدام گوشی دچار مشکل شده است، ما احتمالاً زندگی های زیادی را نجات خواهیم داد. تا اینجای کار هیچ پرونده شکایتی ثبت نشده است.

سامسونگ هم اعلام کرده است که به کیفیت و امنیتی که میلیون ها گوشی سامسونگ در آمریکا استفاده می کنند توجه می کنند. البته آنها تمایل دارند تا تحقیقات کاملی در خصوص این موضوع انجام دهند و تا زمانی که نتوانند تمام شواهد را بررسی کنند، غیرممکن است که علت واقعی حادثه مشخص شود.

احتمالاً به خاطر میاورید که گلکسی نوت 7 های سامسونگ که چند سال پیش عرضه شدند، از مشکلی مشابه رنج میبرند و به دلیل انفجار چندین گوشی گلکسی نوت 7، سامسونگ مجبور شد که تمامی این گوشی ها را فراخوانی کند. حالا باید دید که دلیل آتش سوزی ماشین خانم ساکن دیترویت چه بوده است و آیا واقعاً گوشی های سامسونگ در آن ماجرا مقصر بوده اند یا نه.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate