دانلود اپلیکیشن مجله

تلگرام طلایی (تلگرام پیشرفته) متعلق به جمهوری اسلامی است و هم اکنون ۲۵ میلیون عضو دارد

شرکتی که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است و نسخه های بدون فیلتر تلگرام ارایه می کند. از هات گرام و تلگرام طلایی تا تلگرام ایکس تقلبی، اوپنگرام، آزادگرام و جت گرام (در مطالب بعدی به جت گرام می پردازیم) همه و همه پوسته های متفاوت این شرکت برای منتشر کردن تلگرام بدون فیلتر در بین کاربران است. حالا وزیراطلاعات عنوان می کند که تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون ۲۵ میلیون عضو دارد و قانونی است. در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

حسن بیکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفتند: وزیراطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و جمعی از نمایندگان مجلس عنوان کرد که تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون ۲۵ میلیون عضو دارد و قانونی است.

خب این به چه معناست؟ تلگرام طلایی یا شاخه‌های دیگری از آن که در پوسته های دیگری بین کاربران در حال پخش است و ما در ترنجی آنها را به شما معرفی کرده ایم، همگی به صورت رسمی یک نقطه اشتراک دارند آن این است که کانال های معاند با نظام را از دسترس کاربران خارج می‌کنند. اما اینکه تعریف کانال معاند با نظام را چطور دریافت می‌کنند، مشخص نیست مثلا کانال بی بی سی پرشین در تلگرام طلایی در دسترس است اما برخی کانال های دیگر در این کلاینت تلگرام در دسترس نیستند.

به صورت کلی درباره امنیت این نرم افزار ها ابهام وجود دارد، همانطور که وزیر اطلاعات پیش از این گفته بودند نصب نسخه های بدون فیلتر تلگرام که فارسی هستند توصیه نمی شود. در نهایت اما این تصمیم شماست که از چه پیام‌رسان و به چه صورت استفاده کنید. انتخاب شما چیست؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate