دانلود اپلیکیشن مجله

کاهش 46 درصدی درآمد HTC در ماه اخیر

کاهش 46 درصدی درآمد HTC در ماه اخیر

کمپانی HTC به تازگی برنامه های سرمایه گذاری خود در فناوری های جدید را به امید تضمین سود در بلند مدت اعلام کرده است، اما با این حال با انتشار نتایج مالی این شرکت در ماه می 2018 همچنان شاهد ضرر مالی و اوضاع نه چندان دلچسب هستیم. کمپانی تایوانی اچ تی سی به تازگی گزارشی از درآمد ماه می منتشر کرده است که در نشان میدهد در مقایسه با مدت مشابه در سال 2017، بیش از 46 درصد کاهش داشته است.

در ماه می امسال HTC میزان درآمد خود را 82.35 میلیون دلار اعلام کرده است، این میزان با 152.27 میلیون دلاری که کمپانی درست یک سال قبل درآمد داشت، بسیار اختلاف دارد. به نظر میرسد که این کاهش شدید درآمد در تمامی ماه های سال 2018 دامن گیر HTC بوده، چرا که در 5 ماه اول سال، یعنی از اول ژانویه این شرکت 448.06 میلیون دلار کسب درآمد کرده است و میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال 2017 به میزان 351 میلیون دلار کمتر است.

سال گذشته با ضرر 580 میلیون دلاری، HTC بدترین سال مالی خود را تجربه کرد، اما حالا با وضعیتی که این شرکت در سال 2018 رقم زده است، می توان به این نتیجه رسید که همیشه یک حالت بدتری نیز وجود دارد. با این شرایط چشم انداز اچ تی سی برای ادامه سال روشن به نظر نمیرسد. با این وجود با نگاه دوره کوتاه مدتی در ماه های آینده شرایط شاید مثبت به نظر آید. فروش هدست های واقعیت مجازی Vive Pro از ماه آپریل آغاز شده است و تأثیر مالی میزان استقبال از آن تا پایان این ماه قابل مشاهده نخواهد بود. علاوه براین HTC از جدیدترین گوشی پرچمدار خود، U12+ در ماه گذشته رونمایی کرده است و می توان گفت که همه چیز به میزان محبوبیت آن در میان کاربران بستگی دارد.

اهداف کوتاه مدت HTC در وضعیت فعلی تمرکز بر بخش گوشی های هوشمند و کاهش ضررهای مالی است، اما این کمپانی امیدوار است که در بلند مدت با سرمایه گذاری در بخش های جدید بتواند روند شرکت را دوباره به سوددهی بازگرداند. به نظر شما آیا HTC موفق به انجام این کار می شود یا خیر؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate