دانلود اپلیکیشن مجله

احتمال افزایش مدت زمان ویدیوهای اینستاگرام به 1 ساعت

احتمال افزایش مدت زمان ویدیوهای اینستاگرام به 1 ساعت

گزارش ها نشان می دهند اینستاگرام ممکن است یکی از کلیدی ترین ویژگی های این پلتفرم اجتماعی را دگرگون کند. روز گذشته وب سایت نشریه وال استریت ژورنال گزارش داد احتمالا اینستاگرام در آینده نزدیک قصد دارد محدودیت ویدیوهای منتشر شده در این پلتفرم را که در حال حاضر 1 دقیقه است حذف کرده و امکان به اشتراک گذاری ویدیوهایی تا 1 ساعت را در اختیار کاربران قرار دهد.

این اتفاق می تواند طیف جدید و گسترده ای از برهمکنش ها میان کاربران و اینستاگرام را امکان پذیر کرده و کاربردهای خلاقانه تری به این شبکه اجتماعی محبوب ببخشد. همچنین در صورت تایید این اتفاق می توان اینستاگرام را رقیبی بسیار جدی برای یوتیوب در نظر گرفت. سبک بودن اپلیکیشن اینستاگرام و "تلفن هوشمند محور" بودن آن، در کنار شمار بی نهایت زیاد ویدئوهای کمتر از یک ساعت در یوتیوب باعث می شوند اینستاگرام نیز پلتفرمی کاربردی برای انتشار ویدئوها همانند یوتیوب در نظر گرفته شود. نکته قابل ذکر دیگر، تمرکز بر امکان بارگزاری ویدئوهای افقی است که باعث می شود این نوع محتوای تصویری بدون داشتن هیچگونه محدودیتی در نحوه نمایش در اینستاگرام آپلود شوند. در حال حاضر حداکثر مدت زمان ویدیوها در فید اصلی یک دقیقه و در بخش استوری 15 ثانیه است. به گفته اینستاگرام تا ماه نوامبر بخش استوری در این شبکه اجتماعی بیش از 300 میلیون کاربر فعال روزانه دارد و تعداد کل کاربران اینستاگرام نیز از مرز 800 میلیون نفر گذشته اند. مدیران اینستاگرام قصد دارند طی هفته های آینده مذاکراتی را با تولید کنندگان بزرگ محتوای ویدئویی برای سرمایه گذاری در این شبکه اجتماعی و بررسی پتانسیل های موجود در هنگام فعال کردن ارسال ویدئوهای تا 1 ساعت انجام دهند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate