دانلود اپلیکیشن مجله

آنر پلی (Honor Play) و آنر 9 آی (Honor 9i) معرفی شدند

آنر پلی (Honor Play) به نوعی پرچمدار ارزان قیمت تر زیر-برند هوآوی است که با کایرین 970، بریدگی نمایشگر و بدنه آلومینیومی عرضه می شود. آنر 9 آی (Honor 9i) اما میان رده با بدنه شیشه ای است که چیپست کایرین 659 در قلب آن می تپد. در ادامه با عبیاتی همراه باشید تا با دستگاه های آنر که با بریدگی نمایشگر به روز شده اند، بیشتر صجبت کنیم.

آنر پلی (Honor Play)

این آنر پلی (Honor Play) است. دستگاهی که بر خلاف ترند این روزها و باب میل شخص من (!) با بدنه آلومینیومی ارایه شده است. بریدگی نمایشگر آن کمی بزرگتر از دیگر مدل های هوآوی و آنر به نظر می رسد. ابعاد این نمایشگر 6.3 اینچ است که تا کنون هوآوی موبایلی با این اندازه نمایشگر و بریدگی نمایشگر نداشته است. نسبت تصویر 19:9 بوده و رزلوشن FHD+ که با توجه به دوربین آنر از رزلوشن QHD، رزلوشن قابل انتظاری بود. پیش از اینکه ادامه بدهیم مهم ترین فاکتور آنر پلی (Honor Play) را می توان قیمت مناسب آن دانست. یک دستگاه با چیپست پرچمدار کایرین 970 و قیمت تنها 310 دلار که واقعا با این ابعاد نمایشگر برای خیلی از کاربران وسوسه برانگیز خواهد بود.

قیمت مذکور برای حافظه داخلی و حافظه رم به ترتیب 64 و 4 گیگابایت است که اگر حافظه رم 6 گیگابایتی بخواهید قیمت به 375 دلار می رسد. درباره حافظه داخلی این مدل صحبتی نشده اما احتمالا 128 گیگابایتی باشد. باتری 3750 میلی آمپری آنر پلی (Honor Play) برای این ابعاد می تواند خوب باشد. سیستم عامل اندروید 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.2 خواهد بود که جدیدترین بهینه سازی های آن ها را به همراه خواهد داشت.

درباره دوربین آنر پلی (Honor Play) باید بگوییم که یک دوربین دوگانه تشریفاتی 16+2 مگاپیکسلی برای عکاسی بوکه وجود دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که می تواند عکاسی پرتره با نوردهی 3 بعدی را انجام دهد. هر دو دوربین مجهز به پردازش های هوش مصنوعی و تشخیص صحنه هستند. همانطور که در تصاویر بالا می بینید، رنگ های آنر پلی (Honor Play) مشکی، آبی و بنفش است.

آنر9i

آنر9را به یاد دارید؟ پس از آن آنر 9 لایت و حالا آنر 9i عرضه شده است. آنر 9i دستگاهی با بریدگی نمایشگر است که به صورت ذاتی خیلی شبیه به Nova 3e است. بریدگی نمایشگر بالا آن حضور دارد، بدنه شیشه ای است و دوربین دوگانه برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به چیپست کایرین 659 می توان گفت این دستگاه یک میان رده است. نمایشگر 5.84 اینچی با نسبت تصویر 19:9 و رزلوشن FHD+ انتخاب خوبی برای آن به نظر می رسد. مدل پایه با حافظه داخلی و رم 64 و 4 گیگابایتی قیمت فقط 220 دلار را دارد که اگر حافظه داخلی به 128 گیگابایت ارتقا پیدا کند قیمت 265 دلار می شود! رنگ های آنر 9i اما کمی متنوع تر و مشکی، آبی، صورتی و سبز است.

دوربین اصلی دوگانه 13+2 مگاپیکسلی که یک دوربین دوگانه تشریفاتی به شمار می رود و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که هر دو با هوش مصنوعی همراه شده اند، برای عکاسی شما وجود دارد. سیستم عامل اندروید 8 و رابط کاربری EMUI 8.0 است.

نظر شما درباره محوصلات جدید آنر (Honor) چیست؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate